17 April 2013

GWIYOMI !!!

Hyeee . Nowadays , dah kecoh dekat blog-2 , Facebook dan laman sosial lain kan pasal GWIYOMI ni . Ada sesiapa di sini tak tahu apa itu gwiyomi .? Okay gwiyomi ini adalah sejenis tarian yang hanya menggunakan pergerakan tangan . Tarian ke ? whateva laaa~ hihi . Tapii sangat comel okayy saya tengok video-2 diorang di youtube . FYI , saya bukan lah seorang KPOP lover . Tapi lepas tengok video ni , terjatuh hati dekat gwiyomi ni . haha ! Mehh layan video kat bawah ni 



Comell nyaa si kecil ini . hihii . 



Nahh u watch it yourself . Dan saya pasti korang akan tertarik dan nak cuba buat video ni . kankan ? Heee saya nak buat gwiyomi video nanti >_< tak maluu kekeke . Okay just wait n see ! Byeee ~
# Ringtone phone saya pun lagu gwiyomi taww :* K byee

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

5 Comment:

Mimi Amira said... Reply To This Comment

lahaiiii, comel nya ^^

hana hadi said... Reply To This Comment

hana dah try tapi xingat step. haha kat keek je

meh tengok
http://www.keek.com/HanaHadi#BxlEbab

ada akaun keek x? nnt hana follow :)

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@Mimi Amira heheh comel sangat2 kan ><

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@hana hadi Sy nak try jgak nnt >< ade tp tak aktif laa keek hehe

Nieyxzha Hassan said... Reply To This Comment

alahai..comelnye..tp de lagu bground pulak.. adess

Post a Comment