05 March 2013

Mak Dengar Bunyi Letupan Bom Dari Kampung Tanduo


Hahh ? Mak dengar bunyi BOM seawal jam 7 pagi ! Aku agak terkejut laa bila aku bangun je tidur , mak cakap . Tadi masa abah pergi kerja , mak dengar bunyi letupan bom . That mean berlaku peperangan lah kan tadi pagi . Omoooo :/ I'm a bit shocked bila my mom cakap dengar bunyi letupan bom and i like . " Ouhhh mak salah dengar kot . Maybe bunyi benda jatuh ke " . Saje nak menyedapkan hati kan . Coz i'm scared !! erghhh . Tapi tadi jam berapa entah aku tengok berita . YUPP ! Memang betol ada letupan bom tadi pagi . O.o Aku ingat kan mak aku salah , rupanya memang betol pon . . 

Ya Allah , kau selamatkan lah kami . Kau jauhkan kami dari sebarang perkara yang tak di ingini . Kau jauhkan kami daripada sebarang dajjal . :'( Feldaaaa ~ Bagi lahh tiket flight kat kami . Kami nak balik semenanjung . Rasa terancam pulak duduk Felda Sahabat ni . T_T erghhhh I hate Sulu Filipin ! I hate Sulu Filipin !!!! Dan kami sekarang perintah berkurung . Minggu ni tak dapat turun bandar . So dah takde lah snack-2 kat rumah aku . woooo sangat bosan lahh ! But , aku cuti sekolah !! =D heeee ~ Okay byeee :*
Al-Fatihah buat pejung-2 negara 

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

8 Comment:

hana hadi said... Reply To This Comment

rumah awak dekat2 situ ek..

p/s : fetime datang blog ni.hehe

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

yuppp dekatt ;) thats why boleh dengar

Pirate man said... Reply To This Comment

laa duduk sahabat brape?dlu pn pnah duk felda sana jgak..

maria firdz said... Reply To This Comment

moga Allah pelihara rkyat Malaysia khususnya di sabah.. ameen...

kunjungn n follow:
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@Pirate man sahabat berape ek . 7 kot . Bandar Cenderawasih . Dulu duduk sahabat brape ?

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@maria firdz ameen . . In sha allah sy berkunjung ke sana ;)

Pirate man said... Reply To This Comment

Owh sama la..ayh kje ladang ke kilang?

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@Pirate man haaa ? ladang ke kilang ? taktau laa . ayah keje felda farm product

Post a Comment