02 March 2013

Kenapa aku rasa blog aku J E L E K ?


Kenapa eak ? Aku rasa bila buka blog ni sekarang , dah takde hati and tak tertarik seperti dulu lagi . Aku more on private blog aku je . Is that because the song yang mengantuk ? erghhh -_- Dan warna blog yang agak gelap maybe menyebabkan aku rasa suram bila buka blog sendiri . Sedangkan diri sendiri pun dah rasa blog bosan + suram and else , apatah lagi pengunjung yang datang ken ? errr 

Anyone ? Can you give me some 'kritikan' ? Aku perlukan kritikan untuk mengubah blog aku menjadi lain . I meant tak lah orang masuk blog aku , tak buat apa-2 terus tekan button [x] kat atas tu haa . -,- sadlife betol hahaha ! You know what , selama aku berblog ni , aku tak pernah tau template apa yang aku guna untuk blog sendiri ni . Before this aku sebok membuatkan blog orang lain dengan template blogskin . Sedang kan blog sendiri ? huhhh . . . !

Help Me Pleaseeeee ~

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

2 Comment:

hana hadi said... Reply To This Comment

hana pun xtau jenis tamplate apa kat blog hana.huhuu tapi lebih kurang ja tamplate blog kita.

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

haahaa terasa agak terok bila sendiri tak tau template ape yg kite gune :3 huuuu

Post a Comment