25 March 2013

Dapat Voucher Zalora RM50 !

Hokayy . Alhamdulillah . Akhirnya dengan usaha aku hantar email dekat Zalora untuk menjalinkan kerjasama dengan pihak Zalora *konon* berhasil :) Rasa macam mimpi lah . heheww . I got  RM50 Voucher from Zalora :D Wahhhhh nak menjerit macam orang gila dalam iklan tv tu boleh tak ? hihi . Im not guess yet wanna buy what with that voucher .  :D

Malam ni nak usyar-2 ZALORA !! hihi . Apa yang saya nak beli . Akan di beritahu kelak selepas barang sampai ke tangan saya . Penghantaran mungkin dalam tempoh 4 hari memandangkan saya duduk Sabah Tanah Air . . . Not mine . Saya warga Johor ^^ k stop ! So uolls . Jom shopping sama-2 ;) heheee ~ byebyee

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

4 Comment:

Yayaa Azami said... Reply To This Comment

Tahniahh ! ye awak

hana hadi said... Reply To This Comment

menjalinkan kerjasama? cmna tu.hehe

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@hana hadi Contoh kita promote barang2 zalora . Ceritakan pengalaman kita beli kat zalora . Lebih kurang camtu laa :) hihikss

Post a Comment