08 March 2013

Blog Berubah Wajah

Hyee ;) Alhamdulillah . Aku berjaya buat entah ke berapa kali mengedit blog ini ^^ Kalau korang pernah view blog ni sebelum ni , warna hitam ber blink-2 macam kat angkasa . Kan ? Dan menampakkan tona yang tak begitu nak menarik sebab terlampau gelap maybe . -,- But now, aku rasa berpuas hati dengan blog aku sekarang . Walaupun sebenarnya tak lah se-perfect blog orang lain . Tapi puas hati dengan usaha aku . Tak sia-2 aku bersengkang mata sampai jam 2.30 pagi semata-mata untuk blog kesayangan ini :* hihii ~poyoo.nya.ayat.aku

Apa yang berubah ? first sekali yang nampak sangat berubah , sure lahh background kan >_< shomey tak ? Background credited to kak Nabila Medan , next is header . I made it by myself except the freebie . I did not know from where I get that freebie . Comel kan ? heee ~ But fully made by me yaaa :* Then , mychatbox . Chatbox kena pastikan nampak comel and kemas supaya orang-2 yang berblogwalking sejuk sikit mata memandang dan diorang dengan senang hati letak jejak diorang kan ;) And then my banner also . ;) Dont wory . Banner yang aku dapat tu , aku simpan taw :* Satu hari nanti aku akan gunakan balik . heheee ~ Apa lagi ekk . emm . Footer footer ! Shomey tak footer aku ? hihiii . Rasa nya ni je kot . kankan ?

Hikhokhikhok . Apa komen korang ? Kalau nak komen negatif boleh , positif lagi bagos :* haha ! Tak malu punya budak aku ni . wekkk :P  Loading blog semalam aku check , err okay-2 je kot . Tak terlampau berat . Taktau lah pulak korang kan . Sometime ikut line jugak . Kalau line slow , maka slowlah loading nya . Tak gituu ? hihi Byeee ~ :*


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

6 Comment:

anys said... Reply To This Comment

Cantik blog! kaler pink lagik. =)

Jom join giveaway!
http://myartcrafting.blogspot.com/2013/02/newbie-giveaway.html

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@anys heee terima kasih ;) In sha allah sy join yeee thanks invite

Nabila Medan said... Reply To This Comment

comel-comel! Nampak kemas dan cantik :)

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@Nabila Medan ehe thanks kak nabila . ni pun byk pinjam2 dari blog akak :) terimakasih ^^

Cikgu Fikri said... Reply To This Comment

wah..tahniah!! blog semakin meriah dan menarik :)

Aleeza Zailan said... Reply To This Comment

@Cikgu Fikri hehe terima kasih fik ;)lain kali jemput singgah lagi

Post a Comment