27 January 2013

Tahun Lahir Kalendar Islam

Ahaiii ! Hari ni nak sharing macam mana nak tahu tahun lahir kita mengikut kalendar islam ! Aku dah cek dan hasilnyaaaa. . 
Wowww Hari Jumaat 26 Sha'baan 1418 A.H ;) ehee betol ke ni ? Aku rasa betol . Sebab apa ? Menurut apa yang mak aku cerita , aku di lahirkan pada hari jumaat , 26 December 1997 pada jam 11.10 pagi . heww . Mak cakap dah nak dekat ke tengahari . Nasib aku tak lahir tengahari kalau tak aku ni mesti degil >_< ehekk ! Makna nya sekarang aku baik lah kan ? Tak degil ! Yeayyyyy !

Korang nak cek jugak ? Tekan SINI ! Ehh dah cek , komen taw . Share-2 lahh nak jugak tau :P ehehe . Okay i think that's all byeeee !

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

2 Comment:

Iffah Syahirah said... Reply To This Comment

salam kak,akak menang header animated utk sgmen cer teka..akak boleh cek kat sini:
http://gagamiami12.blogspot.com

ELFarahin said... Reply To This Comment

26 Syaaban? Saya 24 Syaaban :D anyway, dah lama guna widget ni ^^

Post a Comment