07 December 2012

Pabila Ku Berangan~


Bonjour All ~ B E R A N G A N . Yeahh . Sure semua orang pernah berangan kan ? Nipu sangat lahh kalau cakap tak pernah . Mehh sini mulut tu saya jentik sikit . hihi . Saya paling suka dan paling kuat berangan . Percaya tak kalau saya cakap , pukul 2 pagi baring atas katil . Tergolek-golek sambil-2 berangan sampai pukul 4.30 pagi . Ehek . Dah 3 malam berturut-turut jadi kat diri saya . Dan apa yang saya berangan kan , result PMR saya straight A . K perasan kot tapi In Sha Allah . Mintak-2 jadi kenyataan . Hihi . Semua tu jadi lepas saya baca status kat Facebook pasal gred PMR tahun ni rendah . Double What ? Alhamdulillah~ So peluang nak kumpul banyak-2 A memang terbuka lah tapi nak cakap luas tak lah luas sangat . 

Okay then saya ni suka berangan pakai selendang , pashmina . Padahal tak pandai pakai pun . Wohaha! Nehh tengok sikit cara pelik saya ber-pashmina dan ber-selendang . Acehwaahhh ~ Layan je laa . Diam-2 sudah . ;)

Purple gituuu~

Went for a 'kenduri'

Makan malam ^^

Gemokkkkk ~

Tanda di dahi jelas kelihatan *sobsob*

jamuan rayaa ~

Yeahh macam tu lah saya pakai mende-alah tu . Agak poyoo kan gaya saya nih . K tau tuu! And for your info , saya ada 3 helai je mende-alah ni . *sobsob* Kesian~ Haha lagipun saya tak pandai pakai so nak buat apa stock banyak-2 . Kankan ? Heeee~ Okay that's all . Bye ! Berangan forever be my hobby ! ahax ! =D


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

3 Comment:

hnahdy said... Reply To This Comment

puteri berangan betol la :)

Nur Aishah said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
Leeza Metachi said... Reply To This Comment

Hikhik ! :) haa'a . sy sgt kuat brangan muhehe :D

Post a Comment