09 December 2012

Luahan Hati ;)


Hye peeps . Yeahh updated for the second time . I think I will use word 'aku' sebagai pengganti diri . Okay ke ? Boleh laa eh eh . Sory bagi yang lebih tua ;) Chillaxx ! Okay now cer dengar lagu blog aku ni . Baru tukar meh~ Luahan hati gituu by Apit . For your info, saya memang peminat lagu-2 abang Apit . Walaupun dia ni tak lah se-fofuler Mawi World , tapi aku minat dia ni . Sebab lagu-2 dia ada maksud yang mendalam . *Jadi aku perlu bilang WOWW gitu?

Lagu-2 abang Apit yang ada dalam fon cikai aku ni . Luahan Hati , Kehadiranmu , Ke mana kau menghilangkan diri , Memang Khilafku , Mungkin silapku , Tembok derita , Tak ku sangka tak ku duga , Cintaku Dipermainkan , Dipenjara hatimu . Whoaaa banyak tak ? ehe . Walaupun tak lah semua lagu-2 Apit aku simpan , tapi sekurang-kurangnya ada lah jugak . ehkk ? Muhehe meh layan lirik lagu Luahan Hati ni . For your info for the second time, lagu ni memang sangat mendalam maknanya bagi diri aku
 
Lirik Lagu Luahan Hati --- By Apit ! 

Pertama kali ku dengar suaramu , 
Sayunya hatiku merindui dirimu , 
Walaupun belum kita bersua muka ,
Namun aku tetap jatuh CINTA . . 

Pertama kali ku bertemu denganmu ,
Hatiku terpaut melihat senyumanmu , 
Aku mengharap engkau menerima ku , 
Kerna aku bersedia menyintaimu . . 

# Akan ku renang lautan yang berapi ,  *konon
Membuktikan kehebatannya cinta ini , 
Tetapi jikalau kau meninggalkan aku , 
Terhiris hati ini , terguris jiwa ini , 
Menangis tak berlaguuu ~ Huwoo ooo ooo ~

Biarpun ombak yang merubah pantai , 
Kasihku takkan hancur berderai , 
Biarpun hari berganti hari ,
Dirimu tetap ku nanti . .

Sayang ku pimpinkan tanganku ,
Menempuh mahligai bahgiaa ,
Kita bersama nikmati kisah cinta ,
Hidup bagaikan di syurgaa . . 
Ohhh Kasih . . . . 

# Ulang Chorus =)

Okay setiap kali aku dengar n nyanyi lagu ni . Sorang je yang ada dalam fikiran aku ni . Siapa ? Capital A . Tengok first rangkap . Aku mula suka kan Capital A sejak first time aku dengar suara dia dekat perhimpunan hari Jumaat . Tengok rangkap kedua . Then aku nampak muka dia . untuk pengetahuan , aku ni rabun jauh + dekat . So masa hari Jumaat tu , aku hanya dapat dengar suara dia je . Aku tak nampak muka dia . Tapi aku dah tertarik dengan dia ;) So lepas dah dengar suara dia baru lah aku nampak muka dia dengan lebih dekat . Aku memang sangat mengharap dia jadi milik aku :( 
# Dear Capital A , kau dengar lah lagu ni . So kau akan faham perasaan aku macam mana :( Aku akan tunggu kau ! Okay ? Tak kesah apa pun kau nak cakap . Peduli pulak aku ? Muhehehe =P Awak kena tahu , setahun lebih saya tunggu awak ! Harap raya tahun depan kita dapat raya sama-2 lagi macam raya tahun ni =) ehe Bye ! 

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment