24 November 2012

No More BB !

 
 
Yeahh . So now saya dah tak guna broadband ^^ . Pakai Wifi daa. Actually takde plan langsung nak tukar kat wifi . Tapi tadi siang saya pergi bandar . Then ada kat satu kedai celcom ni , abah saya tengah bayar bill handphone dia lah kan . Tetiba saya nampak satu badge macam broadband tapi wifi . So tanya2 lah orang kedai tu . So dia explain . Saya suggest kan abah pakai wifi laa . Kalau pakai wifi ni , maximum 5 orang boleh pakai sejauh jarak 10 meter . Untung tuh ! Kalau BB sorang je boleh pakai satu masa . Ekk ? Bayaran ? Okay meh saya promote sikit . First , kena bayar 199 siap modem dia . Modem ni tak sama dengan broadband tau ! Lain sikit . Tapi monthly bayar RM58 . Kalau broadband sama je bayar nya kan . Tapi 4GB . Ni saya tak tahu laa . Tapi yang penting laju sikit la . hehe ..
 
 
So , amacam ? Berminat ? Tukar laa kat Wifi . Memang series tak rugi laa . ehe . Tapi agak membazir sebab modem broadband dah tak berguna lagi . Tapi nanti bila2 masa nak guna boleh guna =D kan ? Heeeee ~ So nothing to post anymore . Bye ! Muahhhhhh Flying kiss untuk kamuu :*
 

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

3 Comment:

Nurmujahidah Ismail said... Reply To This Comment

dlu pun muja pkai bb,, sekarang wifi dh ada kat umah,, alhamdulillah,, :)

Leeza Metachi said... Reply To This Comment

hehe laju sikit kan ? hehe =D

Nurul Husna Mohd Hassan said... Reply To This Comment

makin laju la update blog pasni :)

Post a Comment