26 November 2012

My Heart Will Go On


Tiap malam dalam mimpiku , 
Aku terlihatmu , Aku dapat merasakannya ,
Begitulah aku kenali cara kau meneruskan kehidupan .

Jauh merentasi jarak ,
Dan ruang di antara kita , 
Kau datang dan menunjukkan cara kau meneruskan kehidupan .

Jauh . Dekat . Di mana sahaja kau berada , 
Aku percaya hati itu akan terus menyala . 

Sekali lagi kau memberi ku ruang , 
Dan kau di sini , di dalam hatiku , 
Dan hati aku terus menyala dan menyala !

Cinta boleh menyentuh kami satu masa , 
Dan takkan berakhir selagi ada hayat , 
Dan tak mungkin berpisah hingga kami menjadi satu . 

Cinta adalah apabila aku di sayangi kau , 
Di satu masa aku berpegang padanya , 
Dalam hidupku kita akan sentiasa meneruskan kehidupan . 

Namun terdapat cinta , 
Yang tak mungkin meninggal kan kami . 

Selagi kau di sini ku tak merasa gentar , 
Dan aku tahu hatiku akan terus menyala , 
Kami akan begini selamanya , 
Kau sentiasa di hatiku , 
Dan hatiku akan teruskan kehidupan . 

Okay jiwang gila saya malam ni . Lagu ni ialah lagu di blog saya , My Heart Will Go On , setelah di ubah suai  dalam Bahasa Melayu =) Heeeee ~ Kalau faham betol2 lirik dia memang agak sedih laaa . Macam cerita hidup saya pulak . ! Awww perasan dah . K k . Bye ! ehek !


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment