07 November 2012

My BB . . .

B B . . . Baby ? Bucuk-bucuk ? Bacin-bacin ? Budak Busuk ? Haaaa ~ Semua salah . Actually post hari ni saya nak cerita pasal my BB . And its meant Big Brother . Not the name listed above . Ok ? heee ~ 

 

Saya sayang dia . Sayang sebagai seorang kawan rapat :') Upss . Lekklu . Jangan marah ! Heee ~ Awek BB , jangan marah ea . Cool babe ! Nama BB saya . Abdul Fazli bin Mohd Zoor , 16 years old . Tua dah kan kan ? So I must call him Atok Pali =D atototo sedap nama . Saya mula kenal dia bulan 4 tahun 2011 . Perkenalan kitorang sangat kelakar . Bila ingat-2 balik rasa macam bengong ada jugak xD Dia lah yang bengong saya tak . Kan BB ? Yeahh you must say YES ! Nak tahu perkenalan kitorang ? Okay flashback flashback . Tetttt tetttttttt ******************
# Pada satu hari . . Pada satu hari . . Fuhh penat nak mikir ayat ni . Haa k laa . Ada satu hari ni , saya online dekat sekolah sebab masa tu ada latihan kawad kaki . Wuhaiyy . Kawad kaki yang sangat !@#$%^& tuuuu . Erghh . So masa tengah online , tiba-2 tangan ni tergerak nak hantar chat dekat dia ni . Hihi . Saya tak ingat secara detail chat kitorang sebab saya bukan robot or mesin yang boleh simpan pelbagai maklumat . Kan kan . Okay dah merepek ! Errr . Yang saya ingat masa tu kitorang berdebat pasal CURI LINE SEKOLAH . Yee saya tau BB ni memang ke anak-2 kan . hee *gurau-gurau* . Pasal curi line pon masa tu sampai dia cakap nak cakap kat cikgu biar nama saya kena panggil kat tapak perhimpunan . Puhh kejam kejam . ehe . okay saya ingat sampai situ je . ~~~~ Tetttt . Back to the story ^^ 
Hadeyy . Haaa lagi satu yang membuat kan saya lebih tertarik nak kenal dengan dia dulu sebab saya dapat tau dia ni bestfriend KAKA . Siapa kaka ? Biarlah rahsia ~ So lagi membuak-buak semangat ni nak kenal lebih rapat kan kan . Dan sehingga lah sekarang kami berkawan . =) Segala cerita hidup saya dia tahu . Dia tempat saya luah kan pahit , masam , masin , manis kehidupan saya . Kalau saya menangis saya cari dia . Dia memang best laahhh ! (Y) ! Pernah dulu saya marah dekat orang lain tapi dia pulak yang terpaksa menahan ayat-2 kasar saya ni . Tapi dia tetap cool ~ Okay I think enough till here I *celoteh* bout my BB =) Okay Byee ! Muahahaha Assalamualaikum wbt .


P/S # Dear Pali . Ni aku buat post khas untuk kau . My only special Boy Best Friend Forevaa . Hadoii berbelit . Maksud aku kawan baik lelaki yang istimewa . Wahh gitu ! =D heee . Upss dalam fikiran aku melayang-layang macam layang-2 yang dah putus tali tahu tak . Aku tertanya-tanya 9 November 2012 . Tarikh apa ? Bagi tau eh . Sharing is caring meyhhh ~ Okay ILoveYouSampaiMampos BB ! 

*abaikan muka poyo baju pink itu *Vengong*!*
















Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment