24 November 2012

D I E T

Hokayy . So malam-2 cenggini saya masih lagi belum tidur . Ehh malam ? Upsss ! Pagi okay pagi . So wanna story with you about my topic above . Diet ? Yes . Sejak cuti sekolah mula , saya tak ingat laa tarikh . You check it yourself laa eh . Heeee ~ *back.to.the.story* Saya mula amalkan diet atau dalam malay , pemakanan pengurangan berat badan . aiseyhh ~ Untuk masa ni saya dah berjaya turunkan 3 kilogram . Hamboii . Daripada 45 kg now 42 kg . Ouchaaa sangat terharu ! Opsss . Saya diet bukan sekadar kurang kan makan , ada laa senam jugak . Tapi saya bersenam tak keluar rumah hihi . Panas laa . Macam mana ?
Yeahh . Ni saya buat setiap hari selepas makan . Wuheee~ Saya tak tahu laa apa nama natang ni . Tapi saya panggil dia basikal senam . 
Ni pulak makanan untuk makan petang atau malam . Jagung + susu . Nyumm nyumm . Favourite tuh !

Yogurt . Ouchhh Love it much . Often makan yogurt waktu pagi . 

Hohaiyyy . . So itu cara diet saya . Harap-2 dapat turun lagi 3kg . Aaaaaa saya nak berat badan saya 2 tahun lepas ! Mungkin ke ? In Sha Allah . Kita hanya merancang Allah yang tentukan . Am i right ? wuuheee . So that's all for today =) Bye !
# Satu hari hidup tanpa handphone , facebook dan twitter . Rasa dunia ini LEEZA YANG PUNYA . hahaha !

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment