18 September 2012

Dugaan PMR :)

Assalamualaikum . Hye ! Fuhh Penat Giloss baru balik sekolah . So dalam masa 3 minggu ni , setiap hari saya akan balik Petang . Tersangat padat jadual dengan kelas tambahan and else . Tapi saya redaa . Demi kejayaan saya ;) aha . Uhyaa . Saya jarang dapat online bloging and else sekarang . Dalam 4 hari sekali saja saya boleh buat semua tu . Dalam masa 20 minit haha ! Sangat sedih ! and benda yang paling sadis . My phone rosak . Oh Sony kenapa kau mesti rosak masa ni jugak ? Kenapakah ? 

Uhyaaa . Markah Trial Yang dah dapat hari ni . . BI dam BM . BI -- 79% BM -- 83% . For bahasa melayu i got the highest mark in my class . Sebab paper one terlalu rumit . And i get RM5 from my teacher , Cikgu Fatimah . Alhamdulillah . . Apa lagi nak cerita ni ? err . Saya tengok ramai orang blogwalking kat blog saya . Tapi saya mohon seribu kemaafan . Saya sangat sibuk dengan belajar belajar belajar . Takde masa dah nak ber BW . Maaf tapi saya akan mula aktif berblogging after my PMR examination ! ;) 

Dalam masa 2 minggu ni , ada 2 orang pelajar sekolah saya meninggal dunia . Kedua-dua mereka lelaki dan meninggal kerana kemalangan . Tetapi di hari yang berlainan . Sebelum tu , sedekah kan Al-Fatihah untuk mereka . Takziah buat keluarga mereka . Opss . Ada satu cerita yang saya rasa kelakar tapi tidak sepatutnya dibuat main . Cikgu saya buat pengumuman di perhimpunan tentang kematian mereka . Dan cikgu saya ada berkata , sedekah kan Al-Fatihah kepada mereka . Dengan tidak semena-mena , kawan saya cakap . Aleeza !Cikgu nak sedekah kan kau kat Arwah . Walaupun ayat ini agak lawak , tapi ia di anggap sebagai satu penghinaan bagi saya . Nama penuh saya Noor Aleeza Fatihah . Jadi tidak bermaksud anda boleh mempersendakan nama ini jika ada sebarang kematian berlaku . Okay ? Get it ? K bye ! ;)

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment