27 July 2012

Mood ? Booooo !

Assalamualaikum . . 

hahhh ! Mood ? Thumbs Down ! You know what . satu hari ni kat kelas saya bercakap , boleh dikira berapa patah perkataan . Haha . I don't know why . Tadi pagi masa datang sekolah dah ada azam . Tak nak moody . Just nak happy je . Tapi entah kenapa tiba-2 terus jadi DIAM . err . . Masa diorang2 tadarus al-qur'an , tiba-2 air mata ni menitik . Coz i remember of HIM , Arwah Zubair . . 

Err saya tak tau kenapa sejak dia dah takde ni saya asyik ingat kat dia je . . Maybe ini lah orang2 selalu cakap . Bila dah tiada depan mata baru lah Rindu , Sayang semua muncul kan ? arhh . . :( Okay stop stop ! err . . Haaa tadi exam KHB . tak tau ape KHB ? Ya allah . Teruk sungguh . . Haha . Masuk tingkatan satu , tanya cikgu awak KHB tu apa yee . huuu ~ Saya ambil Perdagangan . Opss . Bukan ambil tapi memang dah di tetap kan masa Form 2 . huu . . 

Haa . . Exam tuh nak kata senang tak de lah senang . . Mana ada Exam senang kan ? haha . . Boleh laa dijawab . . Just bahagian2 AKAUN tuh . Perghhhh ! Mantap . . haha . . Taram jee . . Al maklum lahh . Math saya memang Low Class dari form 1 lagi . haha . :P Oh okay laa tak tau nak cerita apa . Haha k Boiyyy ! :* Muachhhh !



Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment