27 July 2012

L O V E tuu . .

L O V E . T U U . . . . . . 

Assalamualaikum . . Haihh . Kemaruk blog betol budak nih . Asyik update blog aje . Huuhh ! Kesah pulak . My blogie not yours . hoho . . Love ? Love mana ni ?



 

Haihhh . . Tiba2 je teringat pasal LOVE tu . . Kau simpan lagi ke weh LOVE tu ? Aku harap sangat2 kau dah buang jauh2 benda tu . Sebab sehelai kertas tuh , aku rasa macam diri aku ni terlalu berat dengan dosa . And sebab kertas tu jugak , yang dah buat aku sedih teramat sangat ! :'( Ahhhh . . 

Kertas love kertas love . . Mana ? Harap bangkai pun dah takde laaa . . Aku tak nak kau simpan benda tu bukan sebab aku tak suka relay tuh . Tapi sebab . . emm . . ahh . Tak perlu lah nak ungkit . K dah malam ni . . Tak baik menangis malam2 kan ? Hahhh . Boiyyy Assalamualaikum :)




Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment