24 July 2012

Al-fatihah buat rakan saya :(

Assalamualaikum . . Al-Fatihah . . . 


Atas ni kawan saya . . sedah kan alfatihah pada dia . Arwah telah kembali ke Rahmatullah pagi tadi . . First dapat tahu dia dah takde macam tak percaya . Tapi bila baca mesej2 dari kawan2 saya . Okay . Saya percaya and rasa macam . ahhh . . Banyak nya salah saya kat arwah . . :( Allah lebih sayang kan dia . Meninggal di bulan yang mulia ni . . :( 

 

Okay look . Tengok bahagian yang saya red-box kan . BUAT KARANGAN MASA PMR . Ya Allah . Series sedih . . :( Arwah tak sempat nak ambil PMR . hahhh . . 

Then another things yang buat saya betul2 sedih and rasa bersalah is . . Dia pernah couple dengan saya , Mean that dia ni EX-COUPLE saya :(


Form 2 bulan 6 ----> saya clash dengan dia :(


 Hahhh . . saya ? saya penyebab dia trauma bercouple ? :(


 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Hahhhh . . :( Tak tau apa nak cakap . hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan arwah . . Al-Fatihah . . 



Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment