03 June 2012

Warisan Turun Temurun ?

Assalamualaikum. . :') Yuiiiii !


Heeee ~ Picca ni snap semalam . My dad ajak jenjalan petang . So tak kan nak refused kan . Ikut je laa . Hehe . Ayah saya ajak pergi tengok lembu kat kandang . Chuii . Bau dia harum sangad ! :') Then snap snap lah kan . Haaa . Apa kena mengena picca tuh dengan title post saya un ? heeee ~

Actually ayah saya kerja Felda Farm Product . kalau lebih mudah bahagian lembu-2 lah kan . Kat tempat saya tinggal ni ayah saya femes dengan gelaran Bos Sapi . Sapi kan lembu ek . :') Ehee . My dad bukan lah yang tukang bagi makan lembu semua tu . Haha . Tak perlu tahu laa my dad sebagai apa kat farm product tuh . Haaa . Nih nak cerita . Saya ni ada gaya tak bakal-2 mewarisi ayah saya ? Huihuii . . Best jugak lah bermain dengan lembu . Rasa macam wahhhh . . Syok lagi main dengan lembu daripada SIMSIMI kan . . ehe . .

Best woo gurau-2 dengan lembu . Lembu nih bagos . Dia tak sakit kan hati orang kans ~ Ngheeee . . . Dah diam-2 . Layan jee picca-2 nih . :'D





Ewahhh . . Pose melebih . ehk . Ehee . . Sometime , sesetengah orang ni pandang tempat-2 macam ni hina kan . Kotor jijik . Tapi diorang tak sedar . Daging-2 burger or whatever else yang diorang makan datang nya daripada haiwan yang tinggal kat tempat yang kotor ni jugak . So tak payah nak look down sangat tempat-2 macam ni  . Beside tempat ni pun bagi ketenangan . kans ? K bye !

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

1 Comment:

outbound malang said... Reply To This Comment

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Post a Comment