30 May 2012

Yeayy ! Dapat baju :D

Assalamualaikum :D hee ! Senyum lebar akak kite sorang nih ! Ngehh ngehh ngehh . . 


Shantekk tak ? Tak cantik ? Lantak kau laa . . Ikut cita rasa masing-2 lah kan . Heeee ~ Jenama ? Alahhh . .Saya tak de lah nak beli jenama PADINI yang mahal bebenoo tuh . Setakat cheetah je yang mampu . Ahaa . Harga pun tak lahh mahal sangat . Around 80 lebih je kot . Semua orang mampu kan . . Ehee . . First tu tengok yang 100 lebih . Haiyoo . . Gilaa mahal . . Ni bukan raya nak mahal-2 . . Nak pakai sesaje je buat jejalan . . So fikir-2 balik tak payah lahh mahal-2 sangat kan . . Ahaaa . . Bak kata orang tu Jimat . . Kena simpan duit nanti nak beli tiket balik semenanjung . Cehwahh . Ehee

Terima kasih abah for the T-shirt . I Loikeeee ! hehehe . . Baju kat Servay , Sabah tu takdok lahh mahal sangat . . Kira okay lahh harga pasaran kan . ehe . Then tadi naik tingkat atas . Tahu tak saya nampak apa ? Kereta kontrol . . Heee ~ Saya dari dulu masa kecik lagi teringin nak benda alah tu . . Benda apa ? Kereta kontrol tu lah . haiyoo . . haha ! Tapi apa kan daya . Mahal benoo . Tadi saya tengok harga dia . Walamak ! RM164.00 . Gilaa lah babe ! Tak sanggup den . Nak mintak ayah saya pun takut . Dan saya tahu jawapan dia apa . # Ehh kau terencat ke dah besar-2 nak main kereta kontrol # Haa ! Kompom ayat ni tersembul dari mulut dia . HAHA !

Then tadi ayah saya tengok keyboard . Ehh yeke nama bende tu keyboard ? Entah ape nama binatang tuh entah . Alaaa yang macam piano tu . Tapi dia low sikit dari piano . Hehe . Bukan keyboard yang dok menaip tuh . aha . paham-2 je laa ye . ngheee . Haaa . Harga nya RM299.00 . Hishh baik kau genap 300 je . haha ! Ayah saya nak belikan tu untuk abang saya , Fahmi sebab dari hari tu lagi abang saya mintak benda tu . Ahaa . Tapi di sebab kan abang saya takde kat Sabah sekarang , so tunggu dia balik Sabah laa baru beli . Tapi kalau harga ahli dapat murah sikit laa . RM170 . haaa . Awesome babe ! Saya pun tak sabar nak memicit benda tu . Pandai lah jugak main sikit-2 . hehe !

Okay-2 i think sampai sini je laa . Bye !
P/S --> Cuti 2 minggu ? Pehh ! Bosan beb ! Aku dok melepak rumah je hehe


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment