27 May 2012

OUT !

Assalamualaikum :) Hollaaa !

Hihi .. Tadi petang tengah sedap tidur .. Zzz zzz zzz .. Dari pukul 1--2.30 saya tidur . Lepas tu bangun mesej dengan ehem-2 .. heee ~ Lepastu tidur lagi .. hee .. Saya ni memang kuat tidur . Letih sangat badan ni . Hishh ! Makan pun dak takdok selera kans . Apa lagi buleh buat . Tidur saje laa . Heee ~ My dady tak marah pun sebab dady saya tau saya kesepian , stress ! hikhok >=< Then pukul 3.30 tidur lagi .. Zzz zzz zzz ~~ 5:50 my dad kejut suruh bangun !
Abah : Ijaa bangun . Dah nak pukul 6 ni . Jom keluar jalan
Me : #buka mata sikit# haaa .. Malas laa keluar
Abah : Hehh ! Cepat-2 .. Duduk dalam rumah je . Cepat siap
Me : #Teringat pesan mak . Kesian kat abah# Yelaaaa :'/
Harharharr ! Saya memang jenis tak suka keluar rumah . Lagi-2 cuti sekolah ni . Lagi lahh . Nak keluar pintu pun dah malas . Hehe ! Kalau waktu sekolah pun . 5:45 pagi keluar rumah nak pergi sekolah . then 1.00 pm balik rumah . Terus tak keluar-2 dah . Ahaa .. Kalau keluar pun malam , my dad ajak pergi makan luar . Kalau tak , HARAM saya nak keluar rumah .

Okay dah ter-explain jadual pulop dah ! Haha ! Sambung cerita tadi . Then dah siap-2 nak keluar . Macam biasa la .. Saya the last person yang keluar rumah . Haha ! lambat beno nak memilih tudung tadi . Saya jenis simple dan saya suka keluar pakai T-shirt and kain labuh . Wewiitt ! Bajet ayu lah kan . Bluerkk ! HAHA ! Then my dad drive pergi desa kencana ( Kg.D ) je .. Pergi kedai PAKYA beli jajan semua . Saya dah semestinya capai POTATO CHIPS dulu .. Fevrett woo ~ Aha .. Then blaa bla blaa .. Balik ..

OKay itu je saya buat hari ni . Takda apa nak cerita lagi . BYE ! (Y_Y)




P/S : Kau jangan nak mengutuk aku ! Tak suka boleh mam .. :/

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment