31 May 2012

Ouchh ! Panas Vavi !

Assalamualaikum . Haishh . Cuaca sekarang ni melampau-lampau kans ? Errr =.='

Arghh ! Panas . Pehh gila panas laa . Heee ~ Saya ni memang tak suka sangat-2 keluar rumah . Even keluar tu hanya dekat kawasan rumah saya . Memang tak suka . Rasa kalau duduk dalam rumah lebih selamat . Hehe . Tadi ayah saya suruh keluar sidai baju . Oh My Godness ! Kalau aktiviti dalam rumah tu saya boleh je . Suruh lipat baju ke , basuh baju ke . Saya lebih relaa . Ini tidak . Sidai baju ? aaaaaaaa ! :'/

Sejak takde mak ni , eh pembetulan . . Bukan takde mak . Mak ade cuma sejak di tinggal emak buat sementara waktu ni , rasanya kehidupan saya dah macam Suri Rumah . Whoaaaa :) Dah boleh kahwin . Juall jual jual ! Hahah! Gurau je ~ Heeee . . Penat ohh . Saya dah dapat rasa macam mana adi suri rumah . Ish tak boleh jadi ni . Dah kahwin nanti nak tak nak kena ambil pembantu jugak . Wihiiiii ~ Pemalas ! Ehekk . . 

Okay stop ! Haa keluar rumah tadi rasa macam nak pengsan je . Hishh . Tak sampai setengah jam pon rasanya . Tapi ya allah . Perit rasa nya . . Ahaa . Wa tabik lahh sesiapa yang kerja sapu sampah . MDJL kan . . Memang saya respect la . Korang-2 jangan pandang hina dengan pekerjaan macam ni . Malah korang kena respect sebab diorang ni penyabar orang nya . Kerja panas-2 . Memang perit lah kan . err . Ahaa k bye ! Nak study wowowowo ! Peace ~ Y_Y

Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

1 Comment:

Outbound di Malang said... Reply To This Comment

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Post a Comment