26 May 2012

I'm crying :'(

Assalamualaikum :'(

Hohoii ! I'm crying alone on my bad in my bedroom .. errr =.= burok rupa betol dah besar-2 pon nanges kan ? Tapi saya tak kesah sebab bagi saya dengan tangisan ini dapat menghilangkan tekanan dan segala apa yang saya rasa saya lepas kan melalui tangisan . HARAP MAKLUM . Tangisan saya bukan lah untuk insan bergelar lelaki . Tetapi tangisan ini untuk seorang Wanita bergelar IBU . :) I miss my mom so muchh!


Tengok tengok ! Budak menjeng menangis ! Cengeng kan ? err ... Bluerkk ! Saya memang kuat menangis . Sensitif sangat . Tapi hari ni mak saya yang buat saya menangis . Saya sayang mak saya . Tapi entah kenapa bila dia mesej tiba-2 air mata mengalir.. Mak saya tanya dah makan ? so saya dengan slamber jawab .. Malas nak makan . Bosan asyik makan makanan yang same je .. Kejam kan saya ni ? Langsung tak fikir perasaan abah saya :'( Mak saya balas , Makan laa . Kesian abah . Penat abah masak tau . Umm .. Leeza mintak maaf sebab leeza jadi seorang anak yang tak tahu mengenang jasa mak ngan abah . Memang leeza jahat . :'(

Errr .. Mungkin saya perlukan seseorang yang boleh memperbetul kan diri ni .. :'(

P/S : Malam ni JOHOR lawan KELANTAN : bola . Aja aja fighting . Goo JOHOR DARUL TAKZIM 


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment