03 April 2012

Push push push !



Kalau tak nampak click gambar tu okay . Kasi ZOOM

Buruk kan keputusan ujian 1 saya ? Ehk . Ni lah padah nya budak degil . Kenapa mesti ada C dalam result saya ? I hate it much ! Okay nak ikut kan saya ada 8 mata pelajaran . Result tuh salah . Saya tak inform cikgu lagi la . Hehe . Pendidikan Islam tak didaftarkan pulak ! Haiyoo . Itu lah yang paling senang target A . hehe . Result saya Ujian 1 hari tu dapat 4A 2B 2C . Untuk ujian 2 yang akan berlangsong esok , 4 April 2012 , saya akan buat berhabis baik . Prays for me ya . :') I don't want that C in my result . Sangat mencacatcelakan . Kan ? Okay . Bye ! Study study study ! :') hihi 



Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

2 Comment:

Awan Biru said... Reply To This Comment

Chayok. You can do it. InsyaAllah.

Cinta Hatiku said... Reply To This Comment

yeahh .. i can't do it . it's so difficult n i being stressed of them ! :'(

Post a Comment