08 April 2012

Ini Tok Imam lagi Sejam Nak Hidup !

Heloo .. :') weitweittt ...

Haiyoo .. Bapak gila nya ganas entry hari ni . Pagi-2 dah marah-2 . hihi .. Nak tahu apa sebab saya marah ni ? Nah kau !












Conversation kat atas ni between saya dan kawan saya yang cumil .. Fazli .. Ohoo .. Sebelum tu nak bagi tahu , dia ni kawan je dengan saya kay . Dah ada awek pun . Awek dia pun kawan saya . Cumil gila . Kira padan lah korang dua . Bagai pinang di belah-belah . hekhek >< Okay . Saya kalau banyak masalah memang cerita kat dia . Bagi saya die ni seorang yang baik , open minded , peramah . Saya suka lah kawan dengan dia ni . Haha .. Nak friend ke dengan dia ? Search la kat FB nama dia yeaa . :P hikhok ..

Dalam conversation tu saya lepaskan segala kemarahan saya kat dia , Haiyoo .. Kesian dia . Saya marah orang lain tapi dia pulak yang jadi mangsa . Ha kauu ! Siapa suruh jadi kawan aku . haha .. Relax lah . Chill .. kikiki.. Thanks Pali sebab sudi layan perasaan aku yang tunggang-langgang ni . :/ Seriously , perasaan marah saya kat Aidil sebenarnya memang tak boleh nak hilang . Saya sendiri pun tak tahu kenapa . Jangan tanya saya (T_T) tsktsk .. Sebab selama ni saya anggap Aidil tu lah yang terbaek untuk saya . Tapi sebenarnya tidakkk ! Saya pun tak jangka perangai dia yang digelar " Imam Muda SMKSJ " dah bertukar kepada " Tok Imam Yang Tinggal Satu jam sahaja untuk hidup ! " heshh ! Kejam sangad lah pulak kan ? So ? Ada aku kesah ? :')

Hoho . Mesti kalau sesiapa yang baca tu rasa saya ni JAHAT ! KEJAM ! Lantak lah sama korang nak fiker apa pasal saya . Tapi bila dah kena batang hidung sendiri nanti baru tahu erti GERAM ! kan ? err .. Y_T Rasa sangat menyesal tunggu dia selama setahun ! Kalau tahu lah macam ni jadi nya , saya tak kan HADAP lah dengan budak macam tu . Lebih baik saya take care Farish betol-2 . Tapi apa boleh buat . Nasi dah basi pon ! :'( errr ... Okay bye .. Nak mandi . eeee .. BUSUK ! Wekkk .. Kesah la kau . haha . Byeeee !!!!!


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

1 Comment:

Iena Eliena said... Reply To This Comment

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

Post a Comment