26 April 2012

Doakan Akak saya :'(

Assalamualaikum . Hello stalker :'(

Actually sekarang saya tengah sedih gila nak mati .. Balik sekolah je dah dapat berita sedih + tak gembira :'(

Mak : Ija , nanti ija duduk Sabah dengan abah ngan Apis tau .
Me : Mak nak pergi mana ? 
Mak : Mak nak balik kampung . Jaga akak . Fahmi pon ikot .
Me : Alaa .. Ija nak ikot .. Siapa nak masak nanti ?
Mak : Abah kan ada .. 
Me : Siapa nak basuh baju .. alaaaa
Mak : Alaa .. Ija kan dah besar . Basuh lah sendiri . Masukkan dalam mesin basuh putar lepas tu bilas la .. Senang je .. 
Me : @#$%^& *blurppp*
:'( Mak saya duduk kampung selama sebulan dan makna nya saya kena berpisah dengan mak saya selama sebulan .. Tak mungkin .. Saya tak nak . ! Saya nak mak saya .. Baru mak saya bagi tahu , air mata saya dah nak gugur . Tak tahu lah kalau mak saya dah duduk kampung nanti . Ya Allah ! Sumpah saya sedih . Sebelum ni saya tak pernah jauh dari mak saya . Sekurang-kurangnya dalam seminggu mesti nak MAK . :'(

Tapi apa boleh buat . Mak saya buat semua ni sebab dia sayang anak-2 dia . Mak nak jaga aka saya yang tengah terlantar kat hospital seremban . Dia excident dan keadaan teruk :'( Kenapa banyak sangat musibah timpa diri saya ? Kenapa ? Sepatutnya hari Sabtu ni , 28/04/2012 akak dan angah saya akan datang Sabah . Kami dah rancang nak bergembira sama-2 .. Tapi 3 hari sebelum pergi Sabah , bala dah datang . Ya Allah ... :'( 


Atas ni gambar akak saya yang hanya mampu terlantar atas katil . :'( Sumpah saya sedih . Mak saya lepas tengok gambar ni terus menangis . Saya macam tak percaya semua ni berlaku .. Berlaku dalam sekelip mata . Padahal malam sebelum akak saya excident , saya sempat mesej angah saya . Masa tu dia ada dengan akak saya tengah kemas-2 barang nak datang Sabah . :'( 

Tapi alhamdulillah . Angah saya akan datang Sabah juga . Tetapi sendirian . Akak saya tak dapat keluar wad lagi . So ayah saya buat keputusan kitorang balik semenanjung hari Rabu minggu depan .. Saya gembira dapat balik semenanjung . Tapi saya tak nak balik Sabah balik . Sebab mak saya tinggal kat semenanjung . Saya nak ikut mak saya !! :'( Saya harap kepada blogger-2 yang tengah baca entry ni , dapat doakan akak saya cepat sembuh .. :'( Bye ....





Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

5 Comment:

❀ ERAH ❀ said... Reply To This Comment

semoga akak adik cepat sembuh yer...

Cinta Hatiku said... Reply To This Comment

Terima kasih . Insya'lh

lumi shara jagat said... Reply To This Comment

teruknye.. semoga kakak ija cepat sembuh k..

eiqa azra said... Reply To This Comment

eiqa doakan semoga kakak adik, cepat sembuh..
:)
jangan la sedih2..

Masz Sidek said... Reply To This Comment

kesiannye... sedih sy tengok gambar akak awak...
semoga dia cepat sembuh...
jgn sedih2 yer... kalau awk sedih mak awak lagi sedih nanti...

Post a Comment