02 March 2012

Kena Maki Hamon ! ! !







Nampak chat yang ada kat atas ni ? BUKTI ! Kenyataan ! Seorang perempuan yang Tak BERMARUAH mencari publisti murahan .. Kesian saya tengok perempuan ni sebenarnya .. Entah apa masalah dia ni .. MENTAL saya rasa .. Terencat akal .. Tiba-2 send chat nak maki hamun .. Nak cari gadoh pulak tu .. Aduhh ! Die piker saya takot ? Setakat gadoh aku tak HERAN lahh !  Hishhh ... ! Saket betol hati dengan perempuan nii ! Harap-2 lepas ni takda lah siapa-2 yang maki hamun saya .. Saya tak buat apa-2 salah pon okay .. Terima kasih .. Bye !
# Jangan cari pasal dengan saya .. Kalau tak kau tunggu naseb kau okay ! 


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment