18 February 2012

Sayang .. Kenapa aku ? ?

Asslamualaikum .. Hello peeps .. 



Okay ! Saya sayang diorang semua .. Gambar atas ,, Masa tu kitorang semua ada aktiviti kat sekolah . Then kitorang lepak2 kat tengah padang . Haha .. Dah macam orang gila pon ade .. Tapi kitorang enjoy ! Sambil tu makan keropok lekor , goreng pisang beli kat depan sekolah . Tengok video pakai netbook siape entah .   haha .. Best nye saat tu kan .. :')  Haha .. Rindu giler-giler laa... Lepas ni kite dah tak dapat macam ni lagi kan ? mungkin kalau ada suasana macam ini lagi pon , saya dah tak ada masa tu .. Emm .. Aku sayang korang weihh ! Aku tak nak tinggalkan korang .. :'( 

Gambar yang second pulak .. Kitorang dah habes berkelah . Haha .. Nampak kat belakang tu ade lagi yang tengah duduk .. Belum bangun lagi .. Haha .. So kitorang take pich .. Candid je pon .. :) hehe .. Saya yang berbaju orange , bertudung labuh .. Yaii ! :'D For your info , saya pergi sekolah memang bertudung labuh okay ! hehe .. Okay2 .. Stop it .. em .. Kitorang memang suka lepak kat tempat2 yang aneh .. Haha .. Sebab bagi kitorang tempat tu UNIK .. haha .. Err .. OKay-2 ...

LIMAZAW ! Korang tengah buat apa sekarang ? Mesti korang tengah happy-2 kan kat sana .. Bergelak tawa . :') So sweet .. emm .. I miss u all .. Korang dah lupakan aku ke ? Aku harap korang ingat aku lagi . :'( Aku cukup sengsara tanpa korang . Aku rasa betol-2 terseksa hidup tanpa korang .. Sebelum ni , aku terlalu gedik ! Manje ! Hidup mesti nak berteman dengan Limazaw .. tapi sekarang .. Aku dah takde sesiapa kat sini .. Aku sedih ! Aku perlukan korang untuk belajar . :'(

Korang tahu tak aku rasa hidup kat Sabah ni dah macam dekat apa .. Aku tak dapat nak rasa suasana 2 n 3 KRK ! Aku perlukan mata korang untuk belajar . Dekat sabah , takde siapa nak pinjamkan mata diorang untuk aku .! Aku banyak tertinggal pelajaran . Takde siapa nak tolong aku belajar sama-2 .. :'( Korang ! Kenapa aku yang terima semua ni ? Kenapa aku yang hidup sengsara macam ni ? KENAPA AKU ????

Aku tak tahu apa jadi dekat Result PMR aku nanti ! Aku tak dapat bayangkan . :'( Betol apa yang korang cakap . Aku tak boleh hidup tanpa Limazaw ! Korang ... Tolong datang sini teman kan aku ! Pleasee ... I really need you all .. I need someone who can be my exciters life .. :'( okay . aku tak sanggup nak nangis lagi . Aku tak nak menangis ! Bye = ='






Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

4 Comment:

fara said... Reply To This Comment

i'll be with you darling, don't worry. kiteorang kat sini xlupakan kau lah.. sedih sangat sayang

Cinta Hatiku said... Reply To This Comment

emm .. :'( Thanks dear .. aku rindu nak kacau kau tengah menulis :'( temankan aku ... :'(

Syamimi Zaini said... Reply To This Comment

Sumpah sangat aku geram dengan kawan kelas kau dekat sana tu. Diorang tak tahu yang Nur Aleeza Fatihah Bt Zailan ni dekat N. Sembilan budak yang periang gila. Tapi disebabkan diorang, kawan kitorang jadi macam ni. Depressed & stress ヽ(●-`Д´-)ノ

CINTA UNTUK KITA said... Reply To This Comment

jauh perjalanan luas pegetahuan dik.. sbr je k.. mcm akak dulu nak pindah2, mmg sedih thp gaban dgn membe2 lama.. tapi pndai2lah aturkan masa n perasaan.. akak buat mcm biasa je, ada ms contact. cintact je memanjang, tak jumpa pun tak apa. Sampai ada yang dah jawin, belajar jauh2 lebih tinggi.. sbr ye.. ;p

Post a Comment