12 January 2012

Segmen Farah Alias: Aku & Artis Favourite

Assalamualaikum .. Hello peeps ! ;')

Haa ! Tanpa membuang masa lagi . Leza akan  mengaku secara jujurnya entry saya buat kali ni .. Haha .. Okay2 .. Today saya nak join .. Segmen dari blog kak Farah Alias .. Wahh ! Mengancam kan title saya ?  Artis Favourite gitu .. hehe .. Ops ! Before saya nak mengomel macam2 .. Meh sini saya nak ajak kawan2 saya join ! Yaww ! Syarat2 nya ... Tadaaaaa !! Eh bukan tak ada .. mean that .. Cakkkkk !!! Hehehe ... :')

1) FOLLOW blog kak Farah Alias
2) Buat entri "Farah Alias: Aku & Artis Favourite"
3) Copy banner di bawah dan tampal pakai UHU kat entry korang
4) Buat satu entri mengenai artis favourite korang (NAMA ARTIS DAN KENAPA MINAT BELIAU). Tak kesah la berapa ramai pun yang korang nak senaraikan. Kalau ada gambar, taruk gambar sekali ye
5) Tag 2 orang blogger untuk join segmen ni.
6) Publishkan dan hantar link entri anda di entri Kak Farah Alias


Klik banner comel kalau nak join ye sayang .. Haha ..

Tagging : Cik Violet .. Esma ..

Tahu tak siapa artis favourite saya ? Wahh ! Favourite gitu .. Haha .. Jujur saya cakap , saya minat 3 orang artis .. and all of them are boy .. Acehh ! Gatal aku eh ! hahah .. First , saya minat and sayang Fizo Omar .. Or Wan hafizol Wan Omar .. Hihi .. Secondly , Aa'ron Aziz .. Whoaa .. Baby face lohh ! And the last ..  Artis yang saya rasa semua orang kenal ! Fuhyoo .. Pelakon Utama Drama JUVANA .. Siapa siapa ? Teka laa .. Haha .. Johan Asari and the most popular call with BOTAK ! yeyeye .. :') Hahaha ... 

Abang Botak , Saya , Abang Firdaus Suleman (P.A Botak kot)

Haha .. Yaa .. Kat atas ni gambar saya dengan Abang Botak .. Jyeahh . Saya nak cerita sikit dekat mana gambar ni di tangkap dan waktu bila yaw ! Haha .. Gmbar ini di ambil sewaktu di sekolah saya , SMK Seri Jempol , adakan Hari Karnival Kerjaya Dan Keusahawanan .. Wah ! Sekolah saya jemput diorang sebagai artis undangan .. Memang syiokk habis ! haha .. Then , Tengok muka saya yang buruk tu .. Minyak lagi ! haha .. Baru lepas berniaga .. hehe .. And for your info , Abang Botak and Abang Apek (pelakon juvana) , datang dan singgah gerai kami taw ! Haha .. Enough ! .. 

Nama penuh Johan Asari ialah .. Johan Ariff Asari . Berumur 26 tahun pada tahun 2012 ini . Aww ! haha .. Abang Johan ni asal dia Pulau Pinang . Dia berpendidikan Diploma Kaunseling di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM) .. Satu perkara yang menarik minat saya tentang dia ialah ,, Dia merupakan seorang pelajar TAHFIZ yang mendapat pendidikan di Batam dan Jambi , Indonesia .. Haa ! Hebatkan ? Dia juga telah menghafal 1 setengah juzuk Al-Qur'an .. Handal tak ? hehe .. Pandai berlakon , Pandai mengaji .. Saya jadikan abang  johan sebagai idola saya sebab saya berazam untuk menjadi seorang Qariah satu hari nanti .. Doakan saya ye .. :) Haha .. Lakonan dia dalam drama Juvana pon mengancam . ! Yeahh ! Dan saya tertarik mendengar suara Abang Johan membaca surah2 .. Saya pernah dengar dia membaca surah dari Al-Qur'an .. Semasa dia di panggil sebagai artis jemputan di rancangan FUUHHH kat TV3 tu .. :') Masa Drama Cinta Elysa . Kalau korang layan cerita tu , korang akan dapat saksikan satu slot dia membaca Surah Al-Fatihah .. :') Sangad sedap suara dia .. Haha .. :') Okay .. That's all ! Fuhhh ! Hahaha .. :') Abang Johan .. I hope and wish to see him again next time .. Insya'allah ! Huhu ...
Diorang tanya .. Mana satu Apek . Mna satu Botak ? Aiseyhh ! 

Alolo .. Omeynye .. Belakang2 tu budak skola SMKSJ .. haha

Yoyoyo .. Semangat nya dia bercakap .. Hahaha .. :')

Okay .. Selit gambar Abang Apek . Dia beli Daging burger kar gerai kami ..

P/S --> Sory gambar banyak sangad .. Haha .. :') For all yang belom join segmen ni .. Jom laa .. Haha .. :') Dialu-alukan yee sayang .. Bye bye .. +.=


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

5 Comment:

[fArAh aLiAs] said... Reply To This Comment

sayang..!!! akak pun minat dengan Botak tau!!! suka sangat dia dalam citer Cinta Elysa..!!! thanks join segmen akak.. nanti ada masa kita buat segmen lagi best eh ;)

Leeza Zailan said... Reply To This Comment

akak sayang !! hehe .. romantik kan dia dalam cite Cinta Elysa tu .. hehe .. Jeles ! haha .. nanti kalau buat segmen or Ga or watever laa .. Jemput saya eh ,, Hahaha .. Tak malunye budak !

Yasmin Aris ♥ said... Reply To This Comment

kite pun minat dia jugak ! :D

Junejune c budak sowt said... Reply To This Comment

ngee ! jeles lah .. awk brgambar dgn johan .. dah lah hensem .. eheheh *gatal . sya pn suka dngn dia ni . sk untk d jdi kn idola ..

9n0L4 said... Reply To This Comment

jalan jalan intai kawan satu segmen. suke botak jugakkk! hee. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/farah-alias-aku-artis-favourite.html

Post a Comment