14 December 2011

Have a Fever .. Shocked Of You .. :')


Hollaa ~! Hye korang .. How your life today ? Hehe ..
Hope nothing bad happen yah .. Uhh ~! Fever ?
Hikhik .. sekarang musim demam kan ? 
Pelik2 ,, maybe angin Monsun demam kot ...
Sudah datang .. Hehehe ,, Entah apa2 .. Merepek .. Kay ..

 Okay korang .. Semalam saya ada cerita satu entry pasal cinta palsu kan ? Em ,, Lepas je saya tahu pasal tu .. Saya teros pening kepala .. Maybe penat memikir ,, Haha .. Then hari ni satu hari saya tak boleh bangun .. :'( Pagi2 lagi dah muntah2 .. bluerkkk ... Entah laa.. Then sakit perut + Sakit hati ,, Haha.. Terok kan .. Alhamdulillah malam ni saya baru boleh bangun .. Satu hari melepak atas tilam je .. Makan pon tak lalu .. :") Hari ni tak makan nasi pon .. Cecah dapur pon tak .. Haha .. Maybe itu lah yang orang2 selalu cakap kalau sedang Heartbroken kan .. Mandi tak basah .. Tidur tak lena .. Makan tak kenyang .. Uhh ~! Apa agaknya yang akan jadi kat hidup saya lepas ni ek .. em .. So .. saya serah segalanya pada TUHAN yang maha Esa .. Mungkin tuhan nak beri petunjuk .. Sewaktu masih belajar jangan masuk alam percintaan ,, Tapi sikap saya yang degil kan ,, Haaa .. ambik aku .. Macam ni dapatnya .. Samai demam2 bagai .. Aduhh .. Haha .. Saya sendiri pon tergelak dengan diri saya .. Hahaha ... Sengal kan .. Sewel .. Uhh .. Rindu dengan perkataan sewell nii .. Kan awak ? Haha .. Takda orang lain panggil awak sengal .. sewel .. Saya yang selalu panggil awak macam tu kan .. Terok nye saye .. Hehe .. Okay .. So harap korang dapat doakan terbaik untuk saya yee .. Demam pun dah okay siket .. Boleh laa bangun .. Menaip entry ni haa ,, :') Haha .. Okay .. Bye .. Take care .. kalau dulu ada orang wish take care kat saya .. Sekarang takde siapa dah .. So saya yang akan wish Take care kat korang .. Umm .. Kay bye .. Dudah .. Peace ~!!! :'D ::: Take Care Capital F :::


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment