12 December 2011

Berat Kah Blog Aku ?



Holla all ~! Selamat petang .. Pagi .. Malam .. And the same mean ~!
Haha ~! Banyak sangat kan .. Hehe , Maaf .. Okay ~! So now ,,
Apa agak nya entry Leza erk ? Apa kene mengena dengan My Title ?
Hikhikhik .. Sabarr ~! Nak story lerr nihh .. hehe .. Okay ~!!

Ehem2 .. So now ,, Saya nak tanya dekat korang2 semua .. Berat ke blog Leza ni nak buka ? Berat ? Saya memerlukan kerjasama dari anda untuk memberitahu saya .. Okay ? Saya ada jugak timbang berat blog saya ni .. Ehkk .. Tak lah lame mana nak loading kan .. Adalah dalam 3* seconds ,, Hehe ~! Around that laa .. :) em ,, Korang tahu kan nak timbang nya macam mana .. Korang pergi dekat { SINI } Okay ~! Just fill in the space domain .. Letak URL blog korag then click CHECK .. Hehe .. Okay .. Saya rasa kan .. Sebab blog jadi berat .. Em ,, Ni kott ,, --->
  • Kehadiran widget yang tak diperlukan ,, such clock.. calendar.. Itu dekat lappy korang pon ada kan ..
  • Button Follow and dashboard .. Like this ..
  • Then .. Korang punye Chatbox or shoutmix ,, No need the floating One .. Hehe ,, Sebab saya checking semula ,, itu adalah antara penyebabnya , :)
  • Header yang terlalu besar .. Such 1000x1000 .. hehe ,, Like that :)
  • Gambar2 yang terlalu banyak di bahagian sidebar blog ..
  • Meletakkan followers di bahagian bawah header .. Lebih molek meletakkan di sidebar blog sahaja..
Okay ~! Saya rasa ini saje yang saya tahu .. Tapi saya mohon kerjasama korang untuk memberikan sedikit coment tentang berat blog saya yee .. Peace ~! Okay dudahhhh ~! :) Mishh u all ~!


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment