09 December 2011

BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN



Heloo ~! Salam sudah diberi ,, Maka jawablah wahai bloggers ~!
Awak jawab saye sayang .. Awak tak jawab .. Awak punye pasal la.
Hikhikhik ,, Sengal nye awak~! Ups .. Sory ,, Saye yang sengall ,, hehe

Okay ~! Petang ni saya merayau-rayau ,, haisshh ,, ape nii Leeza ,, herrr,, Merayau Je kerja kau yee ,, Hihi ,, Maksud saya , saya merayau-rayau ke blog orang laen lahh ,, Saye ni pemalas nak keluar rumah .. Haha .. Panaskan cuaca ? kalau tak panas pon memang saya tak suka keluar ,, Nak buat macam mana ,, okay ,, haa ,, kan dah apa pulak aku meroyan ,, hihi ,,  okay ,, So , masa saya pusing2 tu , tibe2 ade sorang mamat usha ~! Peewitt ~! ehem3 ,, ::berangan:: hihi ,, Then saye pon tanye kau sape .. kau nak ape ,, hehe ,, ganasnye ,, :) Then si mamat Hensem tu jawab .. Saye Abang Ben ,, Nak ajak awak join satu segmen ,, {segmen ke?} hihi ,, Tak ada lah ~! Saya mereka cerita je tu ,, mana ada abang ben nak usha saya ,, her her her ,, Terkena sudah kan ? Nghee ,, so saya nak join contest abang ben lah ,, Meh siniii ~!!!!

 BEN ASHAARI
hensem kan ? click banner to join ~!

Okay abang Ben ,, Saye nak jawab kenapa yerk Blog saya lain dari yang lain ? hihi .. Okay .. Saye rase kan blog saya sama je dengan blog orang lain , Ada followers ,, Ada header .. <tapi.header.aku.cute> hehe ,, Ada dashboard ~! Hehe ~! Okay ,, Itu memang lah ,, Saya faham apa maksod abang Ben ni ,, Tapi saje bagi pening ,, Maaf .. hukhuk .. Setiap orang memiliki keistimewaan masing2 kan ? Yang ada blogger .. Entry menarik then dapat tarik2 hati pembaca untuk mengomen ,, Tapi saya tak lah macam tu ,, hehe ,, Then , saye rase blog saye cukup sempurna Di mata saya ,, tak tahu lah di mata korang .. Mungkin mata saya KERO kan.. haha ,, Lepastu Blog saya ni kalau siapa yang dah cecah je kaki >blog.ade.kaki?< pasti akan ceria hidup korang kan .. Sebab ape ? sebab korang dapat tahu rahsia2 saya yang terbuku kat blog ni kan .. haha ..  Sejujurnya ,, Blog saya tempat untuk saya meluahkan perasaan .. Maklumlah ,, Takde siapa nak dengar luahan hati saya yang dah berkarat pon ,, :( hehe ,, pity me kan  By the way , saye seorang yang kuat dan sangat suka Berimaginasi .. hehe ,, So apa yang saya berangan kan itu akan tercatat lah di dalam blog ini ,, hehe ~! Then ,, saye bukan lah seorang yang suka Copy n Paste (CnP).. Kalau korang tak tahu ape CnP itu ,, contohnya , Korang koyakkan kertas kerja kawan korang then korang tampal dalam buku korang .. Like that lah ,, hhee ~! Setiap individu ada akal dan fikiran masing2 kan .. So for what haa korang nak CnP nii ,, Buang masa kan . hehe ~! So Penilaian sesebuah blog juga akan di ambil kira dari segi Posting Mem Posting Entry ,, Siapa yang akan menilai ,, Jeng jeng jeng ,, Mestilah Abang Ben , Dah kate segmen dari dia ,, ape ke pandai nya kita kan ? hehe ,, Okay byee ,, :)


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

17 Comment:

Dududu said... Reply To This Comment

singgah dari segmen yang sama ^^
mmg lain dr yg lain !

Leeza Zailan said... Reply To This Comment

dududu : hehehe ,, lain kan ? hahaha

idiey said... Reply To This Comment

datang dari blog abg Ben, join segmen...nice blog...dah follow sini...jgn lupa ke belog Idiey jgk ya:) dari Idiey - http://milosejuk.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

Leeza Zailan said... Reply To This Comment

hehhe ~! Heyy ,, thanks korang ,, sayang korang ketaq2 ,, Nghee ~! Saye ta maen CnP kayy

Ezzattie said... Reply To This Comment

ezzat singgah sini.
jemput singgah blog ezzat jugak ye

http://missezzat.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-kenapa-blog.html

Aku Mad said... Reply To This Comment

salam kenal dan follow :)

www.akumad.com

Shaker™ said... Reply To This Comment

siggah dari segmen bro ben.. Jemput sggh ke blog saya juga..

http://www.shakirshafiee.com/v1/2011/12/09/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain-dari-yang-lain/

masz86 said... Reply To This Comment

Membalas kunjungan dr segmen yg sama...
Done follow sini...

daniel said... Reply To This Comment

datang sini .. singgah + follow ,, segmen yg same .. jemput usha blog niel ye ,,http://daniel-happyalways.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

y0e said... Reply To This Comment

lain dari yg lain blog kamu :)

datang dari segmen yg sama !

http://storyofbudakjambu.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

Eza Boom Boom :) said... Reply To This Comment

Eza singgah sini dari segmen yang sama ^^
-dah follow~

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

syqfeeccq said... Reply To This Comment

kita dtg dari segmne yg same n dah follow (:

PeJuAnG CinTa said... Reply To This Comment

membalas kunjungan =P

Alyaa Rahim said... Reply To This Comment

Datang dari segmen yang sama . Saya follow anda balik :)

http://crazierlolipop.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

Leeza Zailan said... Reply To This Comment

Hey u all ~! Thanks 4 being visited me , :) hehe

Amanina Nasuha said... Reply To This Comment

hye :-))

cik belalang dtg membalas kunjugan..thanz sdi dtg blog cik belalang..happy bw oke :-)))

Post a Comment