16 November 2011

Mana Awak ? ! ?



WinK ~ wInk ~!!! SoLeyY s0lEyY ~!!!
Hehe ~!! ^_^ dah 3 hari tak nampak awak kat skola ~!!
Mane Awak ?? ~!! Uhh ~!! Ponteng Eaa ?? hehe ~!!
tak mungkin lah awak ponteng ~!! awak kan baek ~!! 
Hehe ~!! >.< kan kan kan ?? tapi ...................................
Saye Rindu awak sesangad ~!!! nak jumpe awak ~!!!

 
 
Hehehe ~!! betoll ~!! saye sesangad rindu kat awak ~!!
ngheee ~!! and ~!! tak sabar wait 4 tomorrow ~!!
whoaaa ~!!! i miss you damn much baby ~!!
>.< hahahahha ~!!!
 
Walauponn ... saye tahu awak suka kat ****** .. tapi ...
Cinte dan sayang saye kat awak .. tak kan hilang ~!!
trust me please baby ~!! uhhhh ~!!! eerhhhhh ~!!!
it's hard for me to forget you ~!! i can't do it ~!!
PLEASE ~!!! don't torment me ~!! hehhh ~!!!

 
 
Hehhh !!! awak tahu tak ... saye sangad2 kecewe bile tahu awak suke kan ****** ... Uhhh ~!! Tapi .. saye tak salah kan budak perempuan tuu .. Takde sesiape yang salah pon ... Awak ade hak nak menyukai sesiapa sahaje .. tapi tolong .. faham perasaan saye ~!! saye sangat bersalah sebab saye memalukan awak depan kawan2 awak ~!! tapi .. saye tak sedar ape yang saye lakukan dah memalukan awak ~!! Saye mintak maaf sangad2 ~!! Saye tak de niat nak malukan awak ~!! hehhh ~!!! 
 
Hehhh ~!! Saye tahu awak suke dekat budak perempuan tu kan .. Dan the girl also like and love you damn much ~!! Right ?? ouhhh ~!! Isokay ~!! maybe .. she will be your mate ~!! ehk ~!! saye redha ~!! ehkk ~!! awak2 ... awak pernah fiker perasaan saye ?? KOMFOM tak pernah kan ?? sebab tu awak tak pernah nak jage perasaan orang ~!! hehh ~!! dan ,, saye rase lelaki seperti awak jugak yang membawa kepada Kes Andartu bertambah ~! kan ?? hehhh ~!!saye harap tiade insan seperti awak lagi ~!! dan tiada awak dalam hidup saye lagi ~!!

Awak ... saye harap satu hari nanti kite akan bersame ~!! :) ehk ~!! kalau takde jodoh antare kite .. saye selalu doakan awak bahagie di samping insan yang boleh membahagiakan awak ~!! Last ~!! i want to say ~!! i never forget you and i will always support you in whatever you do ~!! i hope you will get Straight PMR in your exam this year ~!! Hope you success for your further ~!! byee ~!!
^_^ Forever LALAKAKALA ~!!!!


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment