26 November 2011

Maaf Awak ! . !



Hollaaa ~!! Crettt cRettt ~!!! Hehehe ~!!
Entry saye kali nii .. Uhhh ~!! Rase laen je ..
Jom start berstory ~!! Mak jemah da sampai ~!
Hahahahahaa ~!!! Twitt Twitt ~!! arghhhh .... Hehe ..



Uhh ~! Saya buat entry ni khas untuk awak ~!! Saya nak mintak maaf kat awak ehh ~!! ehee .. Saya tak ada niat nak buat awak sedih ~!! em .. Mesti awak2 semue tertanye - tanye kan apa yang jadi ,, Uhh ~!! Jom sama - sama tengok ni ~!! 


Okay ~!! maaf ~!! gambar dan nama terpaksa dikaburkan .. ehe ,, apa yang korang akan buat kalau orang yang kite baru je kenal mintak couple ? Ouhh ~!! *Crazy* haha ~! Walaupun muka hensem mana pon .. Tapi kalau hati budi kita tak kenal .. tak guna kan ? haha !~! Saya mencari teman hidup menerusi HATI .. Bukan PARAS RUPA ... Uhh ~!! Sewelll ~! Haha ~! Mungkin *budak ini* ingat saya layan die dengan baek .. bermakna saya boleh menerima *dia* dengan senang ~!! Uhh ~!! Tidak sama sekali ~!! Sesiape sahaje kawan saya kat FB saya layan dengan baek kalau tak buat perangai Taek dengan saya ,, Okay ?? Haha ... 


Awak ... Saya harap kita akan kawan selamanya .. Saya bukan seorang yang berperangai ,, UHH ~!! Da reject teros unfriend ~! Sorry ,, I'm not like that bebeyhh ~!! haha ~! Jodoh di tangan Tuhan kan .. hehe ,, Kalau memang kita takde jodoh .. Nak buat macam mana kan .. So .. Redhaa ,, Uhh ~!! Saya tak boleh terima awak sebab saya tak nak di permainkan .. Awak da kene tinggal dengan Awek awak .. Lepas tu dengan senang2 mintak couple dengan saye ? Hehhh ~!! Mungkin kalau dengan saya .. Awak akan buat perkara yang sama .. Dalam jangka masa yang sekejap dah jumpa pengganti baru .. HEBAD ye awak ~!! Hehh ~!! So ,, saya hanya mencintai seseorang yang SETIA pada cinta ~! Kalau tak mampu untuk setia ,, Dushh ~!! REJECTED ~!! Hahaha ~!! Okay ,, Untill this okay ,, i will write another entry next time .. love u bebeyh ~!! Capital A ~!! I will wait for you until you find a girl who had managed to win your heart ~! So ,, I will looking For a boys who can win my heart ~!! 

P/S :: Penantian Capital A selama 10 bulan .. Tidak akan saya bosan ~! Coz i love him damn much ~! 


Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment