14 November 2011

Jeles Dengan Awak !.!



Lalalalalala ~! Jalan Malam ~!
Jeles nye dengan awak ~!
^_^ Hehe ~!
Saye jeles dengan sape nih ? 
Hehe ~! Ta mao jeles ~! Ta mao ta mao ~!
 
Hehe ~! saye jeles dengan .......
satu pasangan couple yang sangad sweet ~!
and korang sangad2 secocok !
tapi ... kehadiran saye kat dalam hidup korang ...
sebenarnye menjadi penghalang iaitu ,,
tembok bagi korang ~! lalalalalalalaaa ~!


ehk ? Bile saye bace post korang ~!
hati saye terseksa ~! awak tahu ~?
sebab awak dapat kebahgiaan ~! saye ~?
Kak Puteri Amira dan Farish Hafizie ~!
korang baek sangad2 dekat saye ~! ^_^
saye sayang korang sangad2 ~! muahh ...

Heyy ! Cik Leeza bukan lah seorang perampas .. tapi leza hanye cemburu dengan awak berdue ~! sebab awak berdue dapat kebahgiaan ~! 
Ehk ?? ade ke patot ? kejamnye saye ~! YE !! saye memang kejam ~! tapi kalau hati dah tertambat , saye pon tak boleh buat ape ... hanye mampu serah kepada takdir ~!
Setiap hari saye cek wall Farish ~! sebab saye Caring kat die ~! saye dah mule suke kat die ~! Uhh ~! jahat nye saye ~! Tergamak tikam Kak putri dari belakang ? Saye sangad Jahat ~! :'(
Tapi .. Bile Kak putri cakap ,, akak dah takde ape2 dengan Farish ... Hati saye melonjak gembira ~! Kejam ~!! Padahal Hati kak putri ,, hancur berkecai ~!
 

Sejak tu ,, saye mule merapatkan diri dengan Farish ~! Tak sedar diri nye saye ~! Diri saye sangat jauh beza nye nak di bandingkan dengan kak putri yang comel , chantek , baek , n more ~!
Hati saye gembira bila Farish hantar simbol LOVE dekat saye ~! padahal hanye sebagai seorang kawan ~! OVER nye saye ~! walhal waktu tu ,, perasaan kak putri ? hanye tuhan yang tahu ~!
Ye ~!! saye Jahat~! saye terima apa awak2 semue nak cakap ~! memang ini diri saye ~! saye tahu saye salah ~! dan sekarang ~! saye bersyukur sebab awak berdue dah berbaek ~! 
saye harap awak berdue bahagia selamanya ~! ^_^

tapi ... macam mane dengan saye ? siapa yang akan mencintai saye ? ada kah ? OUCHH ~!! saye sedih ~! kecewa ~! tapi apakan daya ~! saya hanya insan biasa ~! hanye serah segalanya pada takdir ~! Persoalannya ... Siapa yang akan Mencintai saye ?
 TunGGuuu ...... ^_^
 



Thanks spend your time here . Do follow and leave a tag ;)

0 Comment:

Post a Comment